sobota, 17 kwietnia 2021

Hi there!

 Zgadnijcie kto wrócił na chwilkę zza światów! :D

Naszło mnie ostatnio na ogromną nostalgię więc~ stwierdziłam czemu by nie wrócić na chwilę do starych czasów...

Wpadł mi do głowy pomysł na pewne short story z naszą walniętą ekipą w roli głównej (nope, nie na kontynuację porzuconej serii bo po co) i tak się zastanawiam czy jest tu ktokolwiek kto chciałby cokolwiek poczytać? (o ile uda mi się to napisać, bo wyszłam z wprawy, ale Alexa już mnie tam motywuje 😏) 

Jeśli ktoś jeszcze o nas pamięta niech postawi durną kropkę w komentarzu, będę wdzięczna :3

Mam nadzieję że do zobaczenia! :D

(A jak nie to macie oficjalne pozwolenie na zaciućkanie mnie wygiętą łyżeczką) 





Takie przyjęcie też może być xD



6 komentarzy:

  1. Hejka Nessa 👋
    Kopniaka nie będzie bo jeszcze sama oberwę w stylu ninja xd
    I proszę wchodzić na Hg bo ostatnio tam napisałam do ciebie namiętną wiadomość XD
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa a jak hangoutsa nie mam ale przypał! A masz discorda? Albo Insta? Jezu przepraszam nie wiedziałam że się dobijasz do mnie 😅😅

      Usuń
  2. *próbuje pisać, bo po co jej sen* Ja tu siedzę jeszcze, także pisz dziecko, pisz, bo blogger to się na ostatnim włosie trzyma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Operacja "złudna reanimacja bloggera" rozpoczęta!
      Wielkie sadge że taka dobra platforma do pisania się tak jakoś rozjechała xd

      Usuń
    2. spokojnie napisze to. Jak nie to zrobię jej potop szwedzki na Discordzie

      Usuń
    3. Phahaha okej biorę się w takim razie za korektę pierwszego rozdziału 🤣
      Kel: wpierw to ty może napisz opis żeby ludzie wiedzieli na co się piszą i zdążyli uciec

      Usuń